نمایندگی محصولات آلتون مشهد

گروه لوازم خانگی هیرا تنها نمایندگی محصولات آلتون مشهد در استان خراسان رضوی می باشد. شعبه مرکزی این نمایندگی در میدان سعد آباد (تختی)،جنب رستوران شاندیز و شعبه دوم آن در شهرک غرب، نبش شاهد 26 قرار دارد.

برای اطلاعات بیشتر با محصولات آلتون می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

محصولات موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد

امروزه خرید لوازم‌ خانگی باکیفیت امری ضروری برای هر خریدار و کاربری به شمار می‌رود که قصد دارد خانه خود را با لوازم‌خانگی مناسب پر کند. این لوازم‌خانگی شامل لوازم بزرگی چون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز یا گازهای صفحه‌ای و غیره، و همچنین لوازم کوچکی چون اسپرسوساز، قهوه‌جوش، همزن، خردکن و غیره می‌شود. شاید تا چند سال قبل اکثر مردم به دلیل کیفیت و عملکرد عالی و بالای لوازم‌خانگی اروپایی، دوست داشتند از برندهای خارجی برای خانه خود استفاده کنند. برندهای خارجی و اروپایی در صنعت تولید لوازم‌خانگی پیشرو بوده و به‌راحتی و با اطمینان می‌توان از آن‌ها خرید کرد. اما همه این موارد مربوط به چندین سال قبل بود.

 

در حال حاضر، به دلیل تحریم‌های گسترده‌ای که دامن‌گیر کشور ایران شده، به‌سختی می‌توان لوازم‌خانگی برقی اصل برندهای خارجی را در بازار پیدا کرد. چرا که شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید لوازم‌خانگی تقلبی کرده و تشخیص کالای اصلی و تقلبی کار هر شخصی نیست. همچنین حتی اگر یکی از لوازم‌خانگی اروپایی هم در بازار پیدا شود، کاربر باید بداند که هیچ‌گونه ضمانتی برای خرید آن وجود نداشته و در واقع خرید آن کاملاً ریسکی و خطرناک است، چرا که در صورت خرابی هیچ مسئولیتی در قبال شرکت نبوده و شخص باید با هزینه شخصی خود آن را تعمیر یا در برخی موارد تعویض کند.

در نتیجه، می‌توان به‌صراحت اعلام کرد امروزه که خرید از یک برند ایرانی بسیار بهتر و بدون دردسر تر از خرید یک کالای اروپایی است. این روزها، شرکت‌های ایرانی در رقابت با سایر برندهای ایرانی و حتی برندهای اروپایی بوده و ازاین‌رو، محصولاتی بسیار باکیفیت تولید می‌کنند که به‌راحتی قابلیت رقابت با سایر برندها را دارد. برای مثال، برند آلتون یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین برندهای ایرانی است که چندین سال است در حوزه تولید لوازم‌خانگی فعالیت داشته و در این صنعت یک شرکت پیش‌گام به شمار می‌رود. چرا که از ابتدای کار تا کنون همواره به دنبال کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان، رفع نیازهای کاربران بوده و همه این موارد را با مناسب‌ترین قیمت فراهم کرده است.

با وجود اینکه برند آلتون نسبت به سایر برندهای قدیمی و شناخته شده‌ی ایرانی، جدید است اما در این دو دهه فعالیت خود توانسته با تولید لوازم خانگی باکیفیت، جایگاه ویژه‌ای در بین مصرف کنندگان و طرفداران محصولات داخلی داشته باشد. این شرکت توانسته با بهره‌گیری از انواع ماشین آلات و ابزارهای مدرن در تولید لوازم خانگی که از بالاترین کیفیت برخوردارند، با شرکت‌های معتبر دنیا رقابت داشته باشد. گروه لوازم خانگی هیرا، نمایندگی رسمی آلتون مشهد است.
تاریخچه خوب گروه لوازم خانگی هیرا در زمینه‌ی تولید و خدمت رسانی باعث شد که نمایندگی محصولات آلتون مشهد در بین فروشگاه داران و برندهای شناخته شده داخلی و خارجی به راحتی جا بیاندازد و اعتماد مصرف کنندگان لوازم خانگی را به خود جذب کند. تمامی محصولاتی که در فروشگاه‌های هیرا به عنوان نمایندگی تجهیزات آشپزخانه آلتون در مشهد و در سایر استان‌های کشور عرضه می‌شوند، با نظارت دقیق کارشناسان بخش کنترل کیفیت و طبق استانداردهای ملی تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. نمایندگی محصولات آلتون مشهد با هدف دستیابی به شرکتی موفق و پیشرو در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی شروع به فعالیت کرده و با کمک نیروهای متخصص انسانی و تکنولوژی روز دنیا توانسته به انتخاب اول مشتریان ایرانی در بین تولید کنندگان لوازم خانگی، تا سال 1402 دست یابد.

گروه لوازم خانگی هیرا تنها نمایندگی محصولات آلتون مشهد است که به عرضه کننده انواع محصولات آلتون همچون هود آلتون مشهد، سینک آلتون مشهد، فر آلتون مشهد و اجاق گاز های مبله و رومیزی در مشهد و سه استان خراسان رضوی شمالی و جنوبی می‌پردازد.  برند آلتون یکی از برندهای باسابقه در حوزه تولید لوازم‌خانگی محسوب می‌شود. محصولات این برند توسط شرکت تولیدی البا گاز تولید و روانه بازار می‌شوند. برند آلتون از سال ۱۳۸۳ کار خود را در حوزه تولید انواع اجاق‌گاز از جمله گازهای مبله، صفحه‌ای، فرهای توکار و هود آغاز کرد. از آن زمان تا کنون کیفیت محصولات برند آلتون تغییری نکرده و آلتون همواره سعی داشته محصولات را باتوجه‌به نیاز و خواست مشتری تولید و وارد بازار لوازم‌خانگی کند. 

برند آلتون با اثبات توانایی خود در تولید لوازم‌خانگی، توانسته نمایندگی‌هایی را در ۳۲ استان کشور تأسیس و به فعالیت در سراسر ایران بپردازد. هیرا تنها نمایندگی آلتون خراسان است که به پخش لوازم‌خانگی این برند در استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی پرداخته است. تمامی محصولات برند آلتون دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند. در نتیجه هیچ شکی راجع به کیفیت محصولات و احتمال خرابی‌های نادر لوازم‌خانگی باقی نخواهد ماند.

ویژگی محصولات آلتون

نمایندگی محصولات آلتون مشهد یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌هایی است که به عرضه انواع لوازم خانگی نظیر اجاق گاز، هود، سینک و فر می‌پردازد. این محصولات نسبت به کیفیتی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند و تنوع قیمت‌ها و مدل‌ها باعث شده که شما با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید، نسبت به خرید لوازم مورد نیازتان اقدام کنید. هرکدام از لوازم خانگی آلتون یکسری ویژگی‌های منحصربه فردی دارند که شما می‌توانید این خصوصیات را در لوازم خانگی برندهای خارجی و گران‌قیمت پیدا کنید.
علاوه بر آن، گارانتی و خدمات پس از فروش تمام محصولات نمایندگی تجهیزات آشپزخانه آلتون در مشهد باعث شده است که مصرف کنندگان با خیال راحت از وسایل خود استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه خرابی، با بررسی متخصصان همین نمایندگی، آن را تعمیر و یا تعویض کنند. لوازم خانگی این شرکت در عین با کیفیت بودن، طراحی بسیار خاص و زیبایی دارند که باعث جذاب‌تر شدن دکوراسیون آشپزخانه‌تان می‌شود.
یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید در تجهیزات آشپزخانه به خصوص لوازم برقی رعایت شود، میزان مصرف برق است. نمایندگی محصولات آلتون مشهد، تمام تلاش خود را می‌کند که محصولات تولید شده با کمترین گرید مصرف انرژی را عرضه می‌کند. با خرید این لوازم هم در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود و هم اختلالی در کارایی محصول به وجود نمی‌آید.

انواع محصولات آلتون مشهد

1-اجاق گاز آلتون مشهد

یکی از لوازمی که وجود آن‌ها برای هر خانه‌ای لازم است، اجاق‌گاز است. علاوه بر خانه‌ها، امروزه شرکت‌ها، ادارات و کارگاه‌های صنعتی نیز برای تأمین نیاز کارمندان و کارکنان خود باید حداقل لوازم برقی موردنیاز برای استفاده روزمره را داشته باشند. در عصر حاضر، با وجود تمامی مشکلات واردکردن قطعات، تمامی برندهای ایرانی به‌خصوص برند آلتون سعی کرده‌اند از مواد اولیه بسیار مناسب و باکیفیتی برای تولید لوازم‌خانگی خود استفاده کنند. تولید اجاق‌گاز تنها یکی از کارهایی است که برند آلتون در آن حوزه کارکرده و باعث شناخته‌تر شدن برند شده است. به‌خاطر داشته باشید که خرید محصول از فروشگاه معتبر و رسمی نیز به‌شدت مهم است. هلدینگ هیرا با دارابودن نمایندگی رسمی شرکت آلتون، تمامی لوازم این شرکت را با ضمانت کامل شرکتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

اجاق‌گازهای مبله برند آلتون در دو مدل طرح فر و اجاق فردار روانه بازار خواهند شد. هر یک از این مدل‌ها مشخصه‌ها و ویژگی‌های خاصی دارند که توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب می‌کنند. در صورتی که شخصی قصد خرید محصولات آلتون را داشته باشد می‌تواند به راحتی با مشاوران حاضر در نمایندگی‌ها صحبت کرده و بسته به نیاز خود یکی از محصولات را خریداری نماید.

زیبایی و کارایی گازهای صفحه‌ای آلتون بر هیچ‌کس پوشیده و پنهان نیست. کیفیت این گازها بسیار بالا بوده و آلتون توانسته طرفداران زیادی را برای گازهای صفحه‌ای خود جمع‌آوری کند. اجاق گازهای صفحه‌ای آلتون دارای لعاب آسان تمیز شونده، سر شعله‌های بزرگ و مناسب، قابلیت تنظیم شعله اجاق، گرید مصرف انرژی بالا، شبکه چدنی لولایی با کیفیت بوده و طراحی آن‌ها به نحوی است که زیبایی بی‌نظیری را به آشپزخانه ارائه خواهد کرد.

اجاق گازهای موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد همانند دیگر محصولات آن نه تنها طراحی بسیار زیبایی دارند بلکه در بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین اگر قصد خرید اجاق گاز دارید، می‌توانید هم به صورت حضوری به نمایندگی محصولات آلتون در مشهد مراجعه کنید و هم از سایت آن بازدید کنید. اگر مشکلی در اجاق گاز خود اتفاق افتاد، می‌توانید بدون نگرانی از هزینه‌های اضافی، از خدمات پس از فروش اجاق گاز برند آلتون بهره ببرید.
گروه لوازم خانگی هیرا عرضه کننده انواع اجاق گاز آلتون در مشهد در خصوص راهنمایی بیشتر به شما مشتریان گرامی مدل های اجاق گاز مبله MXR5 و MDR5 و اجاق گاز رومیزی S520, G532D و IG531D را به شما پیشنهاد می دهد.

انواع اجاق گاز موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد

انواع اجاق گاز آلتون مشهد موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد از نظر ظاهری شامل اجاق گاز رومیزی، توکار، کشویی، صفحه‌ای و اجاق گاز مبله است.

1- اجاق گازهای رومیزی (توکار)

اجاق گازهای رومیزی (اجاق گاز توکار) یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین اجاق گاز است که بر روی کابینت نصب می‌شوند و در دو مدل گازی و برقی طراحی می‌شوند. جنس این اجاق گازها می تواند شیشه‌ای، سرامیکی و استیل باشد. از آنجایی که تمیز کردن اجاق گاز رومیزی (اجاق گاز توکار) استیل راحت‌تر است، جزو پرفروش‌ترین و بهترین مدل اجاق گاز میان مصرف کنندگان است. اجاق گازهای توکار یا صفحه‌ای موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد، به فضای خیلی کمی نیاز دارند و مناسب آشپزخانه‌های کوچک و مدرن هستند. بنابراین اگر در آشپزخانه خود با محدودیت فضا روبرو هستید خرید اجاق گاز رومیزی (اجاق گاز توکار) بهترین گزینه برای شما است.

2- اجاق گازهای مبله

خرید اجاق گاز مبله به نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود چراکه با این انتخاب، هم صاحب فر می‌شوید و هم صاحب اجاق گاز. تعداد شعله‌های اجاق گاز مبله آلتون بین 3 تا 6 عدد است و باتوجه به میزان استفاده از اجاق گاز می‌توانید تعداد شعله‌های آن را انتخاب کنید. مدل‌های مختلف اجاق گازهای مبله در نمایندگی محصولات آلتون مشهد دارای امکانات ویژه‌ای همچون ریل تلسکوپی، تایمر دیجیتالی، فن سیر کوله، کشوهای گرم‌کننده و تمیز شدن خودکار هستند.

نمایندگی گاز آلتون مشهد

اجاق گاز برند آلتون یکی از باکیفیت‌ترین محصولات تولید شده توسط این برند است که توانایی برابری با اجاق گازهای خارجی را دارد. اجاق گاز آلتون در دو مدل گاز مبله و گاز رومیزی در نمایندگی معتبر این برند موجود است و شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی گاز آلتون مشهد، انواع اجاق گازها را بررسی کرده و مدل مناسب را خریداری کنید. تمامی اجاق گازهای آلتون موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد (فروشگاه لوازم خانگی هیرا) با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شوند. اجاق گازهای آلتون چه در مدل صفحه‌ای و چه در مدل مبله (فردار و طرح فر) از لحاظ مشخصات فنی کیفیت بسیار خوبی دارند و تمام انتظارات شما از یک اجاق گاز خوب را برآورده می‌کنند. همچنین برند آلتون این اجاق گازها را با متریال‌های درجه یک و در رنگ‌های متنوع تولید می‌کند. از این رو با خرید انواع اجاق گاز آلتون از نمایندگی معتبر آلتون علاوه بر داشتن یک اجاق گاز خوب می‌توانید یک تغییر اساسی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنید.

2-هود آلتون مشهد

شاید به نظر برخی مردم، هود یک وسیله غیرضروری به نظر برسد که فضای زیادی اشغال کرده و کارایی چندانی ندارد. اما باید بدانید که وجود هود در آشپزخانه نیز به‌اندازه اجاق‌گاز و یخچال الزامی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار هستند. هودها می‌توانند تمامی بو، دود، روغن و ذرات چربی که ناشی از پخت‌وپز غذا روی اجاق‌گاز است را به سمت بیرون هدایت کنند، در این صورت، بوی غذا کمتر در آشپزخانه پخش شده و چربی کمتری روی سایر اجزا و لوازم آشپزخانه خواهد نشست.

هودها نیز توسط شرکت‌ها و برندهای مختلفی تولید می‌شوند که باز هم باتوجه‌به مسائل و مشکلات موجود در کشور، خرید از یک برند ایرانی نسبت به برندهای اروپایی ارجحیت دارد. به‌خصوص باتوجه‌به این موضوع که برندهای ایرانی شناخته شده توانسته‌اند کیفیت و کارایی محصولات خود را تضمین کنند و ازاین‌رو طرف‌داران بی‌شماری پیدا کرده‌اند. هلدینگ هیرا توانسته با تأمین موجودی انواع هودهای باکیفیت ایرانی، نیاز مشتریان خود از سراسر کشور را برطرف ساخته و این کالای مهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار دهد.

محصول جذاب دیگری که توسط شرکت آلتون تولید می‌شود هودهای آشپزخانه است، این هودها را می‌توان از نظر شکل ظاهری به سه مدل شومینه‌ای، مخفی و مورب تقسیم‌بندی کرد. از ویژگی‌های برتر این هودها می‌توان به ریموت‌کنترل از راه دور، قدرت مکش بالا تا ۷۵۰ مترمکعب، فیلتر ذغالی، موتور توربو ۴ دور، فیلتر آلومینیومی سه‌لایه با قابلیت شستشو، حسگر تشخیص دود، لامپ‌های SMD نواری بلند، دودکش قابل‌تنظیم و ساعت و تایمر اشاره کرد. هود آلتون مشهد دارای حسگر هوشمند بوده و صدای بسیار کمی دارند، در نتیجه هیچ مزاحمتی برای ساکنین منزل ایجاد نمی‌کند.
مدل های H801B و H703 دردسته هود های توکار و مدل H308 در دسته هود های مورب از پیشنهادها گروه لوازم خانگی هیرا به شما مشتریان گرامی میباشد.

 انواع هود موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد

هودهای مخفی، مورب، زیرکابینتی، شومینه‌ای از انواع هودهایی هستند که توسط نمایندگی محصولات آلتون مشهد در بالاترین کیفیت به بازار عرضه می‌شوند.

1- هودهای مخفی آلتون مشهد

هودهای مخفی یا توکار همانطور که از اسمشان پیداست، از دید پنهان هستند و فقط پنل کنترل آن‌ها قابل مشاهده است و معمولا در داخل کابینت بالای اجاق گاز نصب می‌شوند. اگر نگران این هستید که دکوراسیون آشپزخانه‌تان لطمه نبیند، می‌توانید از بهترین مدل هود توکار موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد خریداری کنید.

2- هودهای زیرکابینتی آلتون مشهد

هودهای زیرکابینتی به نوعی هود توکار هستند که برای نصب به فضای کمتری نیاز دارند. متناسب بودن قیمت و همچنین بالا بودن کیفیت هود زیرکابینتی باعث شده است که فروش بالایی داشته باشد. هودهای شومینه‌ای معمولا از جنس استیل هستند و به دیوار متصل می‌شوند و در فضای خالی بین کابینت‌ها قرار می‌گیرد. نصب این هودها در داخل کابینت بالای اجاق گاز باعث می‌شود حتی اگر آشپزخانه کوچکی دارید فضای آشپزخانه بزرگتر و به دور از شلوغی به نظر برسد. قیمت هودهای زیرکابینتی آلتون نسبت به انواع هودهای مورب مناسب‌تر است. نکته مهمی که هنگام خرید این نوع هود باید در نظر بگیرید تناسب اندازه هود با ابعاد اجاق گاز و کابینت است و هود باید در جایی قرار بگیرد که تمام سطح گاز را پوشش دهد.

3- هودهای مورب آلتون مشهد

هود مورب یا شیبدار از جدیدترین هودهای عرضه شده در نمایندگی لوازم خانگی آلتون مشهد است که زیبایی و کارایی منحصر به فردی دارد. از آنجایی که فیلتر این هود در پشت آن تعبیه شده است و به طور مستقیم در تماس با حرارت نیست، کمتر کثیف می‌شود و از طول عمر بالاتری برخودار است. خرید هود مورب از نمایندگی محصولات آلتون مشهد و نصب آن در آشپزخانه باعث زیبایی هرچه بیشتر فضا شده و دکوراسیون آشپزخانه را بسیار شیک جلوه می‌دهد. اگر آشپزخانه‌ای به سبک مدرن دارید می‌توانید برای اجاق گازهای یک تا 5 شعله از هودهای مورب استفاده کنید. طرح و رنگ متنوع این هودها باعث شده توجه افراد بیشتری به آن جلب شود.

نمایندگی هود آلتون مشهد

برای خرید انواع هود آلتون کافی است به نمایندگی هود آلتون مشهد مراجعه کنید. فروشگاه لوازم خانگی هیرا به عنوان تنها نمایندگی محصولات آلتون مشهد انواع هود آلتون در مدل‌های مختلف را به فروش می‌رساند و شما می‌توانید هود مورد نظر خود را از طریق نمایندگی معتبر تهیه کنید. هودهای آلتون در انواع مورب و مخفی از نمایندگی آلتون قابل خریداری هستند. هرکدام از این هودها ویژگی‌های خاصی دارند و نسبت به فضای موجود در آشپزخانه و انتظاری که از هود دارید می‌توانید مناسب‌ترین مدل هود آلتون را انتخاب کنید.
چیزی که در بین تمام هودهای آلتون مشترک است کیفیت بالای آن‌ها و مکش بسیار خوب است. این هودها علاوه بر زیبایی ظاهری دارای بدنه مقاوم هستند و در تولید آن‌ها از تکنولوژی به روز دنیا استفاده شده است. با خرید انواع هود آلتون از نمایندگی محصولات آلتون مشهد می‌توانید از کیفیت و کارایی هود خریداری شده مطمئن باشید و تمام محصولات را همراه با گارانتی شرکتی و معتبر خریداری کنید.

3-فر آلتون مشهد

پخت‌وپز غذا یکی از لذت‌بخش‌ترین و مهم­ترین کارهایی است که می‌توان برای خانواده انجام داد و غذای خوشمزه و باکیفیت ارتباط مستقیم باروحیه و سلامتی افراد خانه خواهد داشت. داشتن یک فر خوب، به راحت‌تر شدن فرایند پخت، خوشمزه‌تر شدن برخی غذاها و در برخی موارد سالم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. مثلاً یکی از غذاهای محبوب هر شخصی سیب‌زمینی سرخ شده است، حال سیب‌زمینی سرخ شده‌ای که در مقدار زیادی روغن تهیه شده را با سیب‌زمینی که با یک قاشق روغن و در فر تهیه شده مقایسه کنید، هر دو به‌شدت خوشمزه‌اند ولی یکی سالم و یکی ناسالم بوده و قطعاً برای سلامتی مضر است. پس تهیه یک فر مناسب و باکیفیت برای هر آشپزخانه‌ای چه کوچک و چه بزرگ بسیار مهم خواهد بود.

فر توکار آلتون مشهد یکی از محصولات قابل رقابت با برندهای خارجی و اروپایی است. این فرها با دارا بودن امکانات و مشخصه‌های بسیار عالی و زیاد به یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای هر آشپزخانه‌ای تبدیل شده‌اند. پوشش داخلی فر توکار آلتون از نوع آسان تمیزشونده است، فن گردش هوای داغ موجود در این فرها باعث پخش یکسان گرما به همه فضای داخلی می‌شود، برنامه یخ‌زدایی فر توکار باعث جلوگیری از نشست و نفوذ باکتری‌ها به مواد غذایی در طول روند یخ‌زدایی‌های سنتی می‌شود. صفحه‌نمایش لمسی، قفل کودک، برنامه‌های متنوع پخت، شیشه دو جداره، درب ضد حرارت، فن خنک‌کننده و تایمر پیشرفته تنها برخی از ویژگی‌های جذاب این فر آلتون مشهد به شمار می‌روند.

انواع فر موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد

لوازم خانگی آلتون جزو شرکت‌های برتر داخلی است که با تولید بهترین مدل فر با برندهای معروف خارجی رقابت می‌کند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، به سایت لوازم خانگی هیرا بخش محصولات آلتون مراجعه کرده و درباره انواع مدل‌ها، قیمت و توضیحات تکمیلی هرکدام اطلاعات زیادی کسب کنید. خدمات پس از فروش فر آلتون مشهد و امکانات جانبی که شرکت آلتون در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، باعث شده است که روز به روز به طرفداران آن افزوده شود. نمایندگی محصولات آلتون مشهد به تولید فرهای توکار، روکار و مبله می‌پردازد.

1-فر آلتون مشهد- توکار

فرهای توکار التون مشهد به عنوان شیک‌ترین و جدیدترین فر موجود در بازار هستند که در داخل دیوار و یا کابینت جاساز می‌شوند و فضای اضافی اشغال نمی‌کنند. این نوع نصب باعث شده است که تمیز کردن این مدل از فرها بسیار ساده‌تر از سایر مدل‌ها باشد. درست است که فر توکار هم معایبی دارد و نوع نصب آن امکان جابجابی فر را از ما گرفته اما این موارد ذره‌ای از کیفیت فر کم نمی‌کند.

2- فر آلتون مشهد – فر اجاق گاز

رایج‌ترین و قدیمی‌ترین فرهای موجود در آشپزخانه‌ها، فر اجاق گاز مبله است. این فر می‌تواند به دو صورت کشویی و ساده طراحی شود. البته سنگین و فضاگیر بودن این فر، باعث شده است که از دکوراسیون آشپزخانه‌ها حذف شود و جایش را به فرهای جدید و مدرن بدهد. فرهای عرضه شده در نمایندگی محصولات آلتون مشهد در سه نوع گازی، برقی و برقی-گازی طراحی می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیازی که از فر دارید، نوع انرژی مصرفی آن را انتخاب کنید.

در گروه لوازم خانگی هیرا می‌توانید فرهای مختلف، با قیمت‌های مناسب و مختلف و مشخصات بسیار متنوع را مشاهده کرده و باتوجه‌به بودجه و نیاز خود یکی از آن‌ها را برای آشپزخانه خود تهیه کنید. تمامی محصولات این شرکت قابل‌خرید به‌صورت حضوری و غیرحضوری بوده و در صورت خرید غیرحضوری، محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بدون هیچ‌گونه مشکلی درب منزل به خریدار تحویل داده می‌شود. فرها نیز توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند و آلتون یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌ها در حوزه تولید فرهای توکار است. یکی از بهترین های انواع فر آلتون مشهد می‌توان به مدل V500T اشاره کرد.

4-سینک آلتون 

سینک‌های ظرفشویی جنس‌های مختلفی دارند، قطعاً می‌دانید که کیفیت سینک‌ها یکی از مسائل تعیین‌کننده و مهم در انجام سریع‌تر و مؤثرتر کارهای روزانه است. برخی سینک‌های ظرفشویی، جنس بی‌کیفیتی داشته و ازاین‌رو حتی پاشیدن قطرات آب روی آن‌ها نیز باعث ایجاد لک می‌شود، در این صورت، سینک‌ها باید روزانه شسته و تمیز شوند تا این لک‌ها سریع‌تر از بین رفته و برای همیشه ماندگار نشوند. دراین‌بین، با صرف هزینه کمی بیشتر می‌توان به سینک‌هایی دسترسی پیدا کرد که ویژگی‌های عالی داشته و روزانه به کمک یک دستمال بتوان آن‌ها را مانند روز اول تمیز و بدون لک جلوه داد. انتخاب و خرید یک سینک ظرفشویی باکیفیت باید در اولویت خرید لوازم آشپزخانه قرار گیرد.

سینک ظرف‌شویی از دیگر محصولات تولیدی شرکت باسابقه آلتون به شمار می‌رود. سینک‌های آلتون جدیدترین لوازم خانگی‌هایی هستند که توسط این شرکت ارائه شده و آلتون سعی کرده با در نظر گرفتن تمام نظرات و نیازهای مشتری، رضایتمندی ایجاد شده برای عرضه گاز فر، گاز صفحه‌ای و هود را ادامه داده و حتی ارتقاء دهد. سینک‌های ظرف‌شویی آلتون در سه مدل توکار، روکار و زیر کابینتی تولید و روانه بازار شده‌اند. جنس سینک‌ آلتون از استنلس استیل 304 با کیفیت به دو مدل مات و براق است. لکه‌گیری این جنس از سینک بسیار کم بوده و به راحتی تمیز خواهد شد. سینک‌های آلتون مقاومت بسیار بالایی داشته و ضد زنگ هستند. لگن‌های سینک عمیق بوده و در نتیجه شستشوی تعداد زیادی از ظروف نیز به راحتی انجام می‌شود.

انواع سینک آلتون موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد

سینک روکار، توکار، تک لگنه، دو لگنه و صفحه دار از مدل‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را از نمایندگی محصولات آلتون مشهد تهیه کنید.

1- سینک روکار و توکار

کیفیت سینک روکار و توکار باهم تفاوت چندانی ندارد و هردو یک کارایی دارند، با این تفاوت که سینک روکار روی سطح کابینت نصب می‌شود ولی سینک توکار در داخل کابینت قرار می‌گیرد. در سینک‌های روکار امکان جابجایی و تعویض به راحتی وجود دارد، بادوام است و این احتمال وجود ندارد که کابینت‌ها به خاطر نفوذ آب خراب شوند. اما طراحی آن باعث شده است که نمای ظاهری پرطرفداری نداشته باشد. از طرف دیگر، سینک‌های توکار ظاهر بسیار ظریف و زیبایی دارند و به راحتی می‌توانند در انواع کابینت‌ها نصب شوند.

2- سینک تک لگنه

این مدل از سینک‌های آلتون دارای یک لگن با عمق 20 سانتیمتر و حجم 30 لیتری است. به طور کلی سینک‌های تک لگن در انواع سینی‌دار و بدون سینی تولید می‌شوند. سینک‌های تک لگن موجود در نمایندگی محصولات آلتون مشهد از نوع سینی دار هستند و می‌توانید ظروف، میوه و سبزی را بعد از شستن روی این قسمت قرار دهید. معمولا این سینک‌ها در آشپزخانه‌های کوچک و دفتر کار نصب می‌شوند اما با این حال سینک تک لگنه عمق زیادی دارد و برای شستشوی حجم زیادی از ظروف مناسب است.

3- سینک دو لگنه

استفاده از سینک دو لگنه نسبت به انواع تک لگنه رایج‌تر است. در این مدل عمق و سایز دو لگن تقریبا برابر است اما امکان اینکه ابعاد آن‌ها کمی متفاوت باشد وجود دارد. یکی از مزایای سینک دولگنه این است که می‌توانید ظروف را در یک لگن با مایع و اسکاچ شسته و در لگن دیگر آبکشی کنید. سینک‌های دولگنه آلتون با عرض ثابت اما در طول‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. تمامی سینک‌های دو لگنه آلتون به صورت سینی‌دار هستند و خشک کردن ظروف و میوه‌جات در این سینک‌ها راحت‌تر است.

4- سینک ظرفشویی صفحه دار

در سینک ظرفشویی صفحه دار، لگن در یک طرف و صفحه‌ی سوراخ دار که صفحه زهکش هم نام دارد، در طرف دیگر قرار دارد. عمق لگن این مدل سینک به انتخاب شما می‌تواند متغیر باشد. استیل ضد زنگ به خاطر بادوام بودن و راحت تمیز شدن، یکی از پرطرفداران انواع سینک‌های ظرفشویی است.
شما می‌توانید با مراجعه به سایت گروه لوازم خانگی هیرا، نمایندگی محصولات آلتون مشهد، بهترین مدل سینک را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود، بهترین مدل را انتخاب کنید. دیگر نیازی به گفتن نیست که خدمات پس از فروش سینک این شرکت، شما را از پرداخت هرگونه هزینه اضافی برای لوازم جانبی و تعمیر سینک‌تان، معاف می‌کند.

اگر نیاز به کمک برای خرید دارید ما میتوانیم سینک ST1202 در دسته سینک های توکار و سینک ST1161 را در دسته سینک های روکار به شما عزیزان پیشنهاد بدهیم.

نمایندگی سینک آلتون مشهد

سینک‌های آلتون کیفیت بسیار خوبی دارند و در تولید آن‌ها از استیل درجه یک استفاده شده است. بهترین و مطمئن‌ترین راه خرید سینک‌های ظرفشویی آلتون، مراجعه به نمایندگی محصولات آلتون مشهد است. سینک‌های آلتون در نمایندگی در انواع روکار و توکار موجود هستند و می‌توانید باتوجه به فضای موجود و نوع نیاز به سینک ظرفشویی انواع این سینک‌ها را در مدل‌های تک لگنه، دولگنه و صفحه‌دار تهیه کنید.
خرید از نمایندگی معتبر آلتون این اطمینان را به شما می‌دهد که لوازم خانگی با کیفیت بالا را خریداری می‌کنید. جادار بودن لگن سینک ظرفشویی و تمیز ماندن آن، جزو اولین مواردی هستند که هنگام خرید سینک مورد توجه قرار می‌گیرند. سینک‌های ظرفشویی ارائه شده در نمایندگی سینک آلتون مشهد دارای لگن‌های عمیق بوده و جای لکه آب روی آن‌ها باقی نمی‌ماند. از این رو تمام نیاز شما از یک سینک خوب را برطرف کرده و جزو محصولات باکیفیت آلتون شناخته می‌شوند. فروشگاه‌های لوازم خانگی هیرا با دارا بودن نمایندگی محصولات آلتون مشهد تمام لوازم خانگی این برند را همراه با ضمانت شرکتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌کند.

فروشگاه محصولات آلتون

برند تجاری آلتون یک برند ایرانی است که با تولید بهترین و جدیدترین لوازم خانگی، به مدت تقریبا دو دهه جایگزین بسیاری از برندهای خارجی و گران‌قیمت شده است. تنوع بالای لوازم خانگی در نمایندگی محصولات آلتون مشهد باعث شده است که دست مشتری در انتخاب محصول مورد نیاز خود باز باشد و باتوجه به پولی که دارد، بهترین انتخاب را بکند.
همچنین مهم‌ترین فاکتوری که باید در انتخاب یک محصول مورد توجه قرار بگیرد، کیفیت آن است. از آنجایی که تولید تمام تجهیزات محصولات آلتون، تحت نظر چندین کارشناس و متخصص انجام می‌گیرد، دیگر نیازی نیست نگران قابلیت‌ها و کارایی لوازم این برند باشید. اگر باز هم در این باره شک دارید، می‌توانید به وب سایت گروه لوازم خانگی هیرا مراجعه کرده و درباره تمام امکانات و توضیحات تکمیلی هر محصول که ثبت شده‌اند، مطالعه فرمایید و نظر دیگر مشتریان را در این باره مشاهده کنید. گروه لوازم خانگی هیرا به عنوان نمایندگی محصولات آلتون مشهد، تمام نظرات را در سایت خود ثبت می‌کند تا مشتریان از تجربیات کاربران دیگری که از محصول استفاده کرده‌اند، بهره‌مند شوند.

نمایندگی فروش آلتون مشهد

برند لوازم خانگی آلتون در تمامی شهرهای کشور نمایندگی معتبر فروش دارد و برای خرید هریک از لوازم خانگی این برند می‌توانید به نمایندگی آلتون در شهر خودتان مراجعه کنید. نمایندگی فروش آلتون مشهد آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در شهر مشهد است و در زمینه مشاوره و خرید محصولات به طور کامل شما را راهنمایی می‌کنند. با مراجعه به نمایندگی محصولات آلتون مشهد می‌توانید لوازم خانگی مورد نظر خود را به طور کامل بررسی کرده و هرگونه سوالی که در رابطه با آن محصول دارید را از کارشناسان فروش بپرسید.
دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش برای تمامی لوازم خانگی آلتون از مزایای خرید از طریق نمایندگی‌های معتبر است. همچنین هنگام خرید مستقیم محصولات آلتون از نمایندگی رسمی به دلیل حذف واسطه‌ها، تمام لوازم خانگی آلتون را با قیمت تعیین شده شرکتی خریداری می‌کنید و این برای شما کاملا مقرون به صرفه است. نمایندگی محصولات آلتون مشهد امکان خرید نقدی و اقساطی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

نمایندگی محصولات آلتون

نمایندگی‌های زیادی در سراسر کشور وجود دارد اما باید توجه کنید که کدام اصل و کدام متقلب هستند. طبق خبری که توسط این شرکت پخش شده بود، بعضی از نمایندگی‌های تقلبی، محصولات خراب و از کار افتاده را با قیمت کمتری در اختیار مشتریان قرار می‌داد و از این راه تلاش داشتند تا سابقه و کیفیت محصولات برند آلتون را خدشه دار کنند.
گروه لوازم خانگی هیرا به عنوان نمایندگی محصولات آلتون مشهد تنها نماینده انحصاری در استان خراسان و جزو یکی از قدیمی‌ترین نمایندگی‌های سطح کشور می‌باشد که آماده پاسخگویی به هرگونه سؤال پرسیده شده توسط مشتریان خود است.

نمایندگی آلتون مشهد، خدمات پس از فروش آلتون

گروه لوازم خانگی هیرا به طور انحصاری نمایندگی محصولات آلتون مشهد را برعهده دارد و تمام لوازم خانگی این برند را با همان کیفیت تولید شده و با گارانتی رسمی شرکت آلتون به فروش می‌رساند. با خرید از نمایندگی معتبر آلتون علاوه بر گارانتی از خدمات پس از فروش این شرکت نیز بهره‌مند می‌شوید. پس از خرید هریک از لوازم خانگی آلتون از نمایندگی رسمی این برند و تماس با شرکت، نصاب از طرف شرکت در محل حضور یافته و لوازم مورد نظر را به طور صحیح نصب و راه‌اندازی می‌کند. درصورت نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش کافی است با شماره تلفن 02171396 تماس گرفته و مشخصات خود را ثبت کنید تا تکنسین برای ارائه خدمات مراجعه کند. نمایندگی محصولات آلتون مشهد به صورت حضوری و آنلاین آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است و درصورت عدم امکان مراجعه حضوری می‌توانید از خدمات تلفنی و اینترنتی این نمایندگی بهره‌مند شوید.

شعبه آلتون مشهد

آلتون جزو برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی است و در سراسر کشور بیش از 300 نمایندگی فعال دارد. گروه لوازم خانگی هیرا نماینده رسمی برند آلتون در سطح استان خراسان و شهر مشهد است. نمایندگی محصولات آلتون مشهد دارای چندین شعبه فعال است و ساکنین شهر مشهد می‌توانند به شعبه مرکزی یا سایر شعبات آلتون (فروشگاه لوازم خانگی هیرا) مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر از کیفیت کالا تهیه کنند. شعبه آلتون مشهد با عرضه محصولات باکیفیت آلتون همراه با ضمانت‌نامه و با قیمت مناسب و ارسال لوازم خریداری شده در سریع‌ترین زمان توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کند.

محصولات آلتون را از کجا بخریم؟

آلتون از معتبرترین و معروف ترین برندهای تولید کننده تجهیزات آشپرخانه است که توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و زیبا، مشتریان خود را بسیار راضی نگه دارد. شرکت آلتون نمایندگی های زیادی در سطح کشور دارد. گروه لوازم خانگی هیرا به صورت انحصاری به عنوان نمایندگی محصولات آلتون مشهد در حال فعالیت است که به طور اختصاصی نسبت به تمام محصولات تولید شده توسط این شرکت، حاکم است و می‌تواند به تمام سوالات شما پاسخ دهد. متخصصان و کارشناسان فروش که در نمایندگی آلتون مشهد حضور دارند، آماده هرگونه خدمت و سرویس دهی به شما هستند.
اگر این امکان برایتان وجود ندارد که به صورت حضوری به فروشگاه‌های لوازم خانگی هیرا و نمایندگی محصولات‌آلتون مشهد بروید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گروه لوازم خانگی هیرا مراجعه کرده و هرگونه توضیح و نظری که می‌خواهید درباره محصولات مختلف این شرکت بدانید را ببینید. همه‌ی این امکانات باعث شده‌اند که شما خریدی مطمئن و راحت داشته باشید و بعدا دچار پشیمانی نشوید.

هلدینگ هیرا تنها نماینده رسمی آلتون در مشهد و 3 استان خراسان با بیش از 50 شعبه حضوری آماده عرضه خدمت به مشتریان گرامی می باشد.

کارشناس

کارشناس

اگه سوالی دارید اطلاعاتتون رو داخل کادر وارد کنید تا باهاتون تماس بگیریم.

هیرا تنها نمایندگی محصولات آلتون مشهد

همان‌طور که گفته شد برند آلتون با سابقه درخشان و کیفیت بالای محصولات، توانسته در اکثر استان‌های کشور نمایندگی‌های معتبر خود را راه‌اندازی کند. وجود نمایندگی در هر استان باعث شده طرفداران این محصول با خیالی راحت و بدون دغدغه خرید خود را انجام دهند. هیرا تنها نمایندگی آلتون خراسان است، این نمایندگی محصولات آلتون را به سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی ارسال کرده و تمامی خدمات پس از فروش و پشتیبانی را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

هیرا کار خود را از سال 1381 به صورت تخصصی در حوزه عرضه لوازم‌خانگی شروع کرده است. در ابتدا کار این شرکت به صورت خرده‌فروشی بوده و سرانجام از سال 1384 فعالیت گسترده‌تر با نام تجاری هلدینگ هیرا آغاز شد. هیرا تنها نمایندگی آلتون مشهد دارای 60 فروشگاه بزرگ و 9 شعبه در سراسر استان خراسان بوده که خرید و دسترسی از هر نقطه‌ای از این استان را راحت‌تر کرده است.

تمامی محصولات در تنها نمایندگی آلتون خراسان موجود بوده و می‌توان با بهره‌گیری از کمک مشاوران خبره حاضر در نمایندگی، از این محصولات خرید کرد. علاوه بر این، هیرا دارای سایت اینترنتی است. این یک خبر عالی برای عاشقان خرید اینترنتی به شمار می‌رود. وجود سایت و امکان خرید اینترنتی به این معناست که از می‌توانید از هر نقطه‌ای از کشور بدون خروج از منزل، خرید خود را انجام داده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

تمامی محصولات عرضه شده توسط گروه لوازم خانگی هیرا، نمایندگی محصولات آلتون مشهد دارای گارانتی شرکتی معتبر 2 ساله و همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله برند آلتون هستند. نمایندگی‌های دیگری نیز در استان خراسان وجود دارند، اما باید بدانید که هیرا تنها نمایندگی آلتون مشهد است که دارای گواهی معتبر و رسمی از شرکت آلتون است. در نتیجه خرید از این نمایندگی مزایایی را نیز به همراه خواهد داشت.

هلدینگ هیرا نماینده رسمی محصولات آلتون در مشهد

چرا از هیرا تنها نمایندگی محصولات آلتون مشهدو خراسان خرید کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید هیرا تنها نمایندگی محصولات آلتون مشهد و خراسان است، این شرکت عرضه‌کننده تمامی محصولات برند آلتون اعم از انواع اجاق گاز مبله، اجاق گاز فردار و هود بوده و به راحتی می‌توان محصول مورد نظر را از این نمایندگی تهیه و مورد استفاده قرار داد.

یکی از مزایای خرید از نمایندگی‌های معتبر، بهره‌گیری از قیمت مناسب است، هیرا همواره سعی کرده با سود کم، محصولات خود را برای تمامی اقشار جامعه مناسب و مقرون‌به‌صرفه نگه دارد. این شرکت با دارا بودن گواهی معتبر از برند آلتون، تمامی نگرانی‌های مربوط به نامعتبر یا تقلبی بودن محصولات را از میان برداشته است. شرکت هیرا دارای بخش‌های مختلفی مانند فروش، حسابداری، تبلیغات، انبار و امور رسیدگی به شعبات است.

هیرا همواره با بررسی شعبات و نمایندگی‌های خود سعی داشته شرایطی را فراهم آورد که خرید برای همگان راحت، بدون دردسر و مشکل انجام شود. این شرکت با دارا بودن سایت اینترنتی معتبر، روند خرید را از سراسر ایران تسهیل کرده و از تمام نقاط کشور می‌توان به راحتی از آن خرید کرد. پشتیبانی سایت همواره آماده پاسخگویی به هرگونه سؤال راجع به برند آلتون یا کسب اطمینان از هیرا تنها نمایندگی آلتون مشهد است. متخصصین و مشاورین شرکت هیرا، تمامی اطلاعات مربوط به محصولات را در اختیار مشتری گذاشته و به آن‌ها در خرید کمک می‌کنند.

هیرا همواره در تلاش بوده تا نیاز مشتری را برطرف کرده و در عین حال اعتماد مردم را جلب کند. این شرکت در سال‌های متمادی موفق به دریافت تندیس‌ها و تقدیرنامه‌های متعددی شده که در ادامه برخی از آن‌ها را شرح خواهیم داد: تندیس نماینده برتر و حمایت از تولید داخلی، تندیس برتر به عنوان غرفه نمونه سال، تندیس شرکت در هفدهمین و بیست و دومین نمایشگاه لوازم‌خانگی بین‌المللی و در نهایت تندیس شرکت در اولین نمایشگاه تعاون و تجارت. تمامی این تندیس‌ها و تقدیرنامه‌ها نشان از اعتماد مردم به این شرکت و سربلندی هیرا است.

ضمانت خرید محصولات آلتون مشهد-هیرا

ضمانت و خدمات پس از فروش خرید محصولات آلتون از هیرا مشهد چگونه است؟

تمامی محصولاتی که توسط شرکت درخشان آلتون تولید و روانه بازار می‌شوند، دارای ضمانت‌نامه 24 ماهه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش هستند. این بدان معناست که رفع هرگونه مشکل ذکر شده در ضمانت‌نامه، پس از خرید متوجه نمایندگی است. هیرا با ارائه ضمانت‌های معتبر 24 ماهه شرکتی این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که بتوانند با خیال راحت و بدون نگرانی خرید خود را انجام دهند.

خریداری محصولات آلتون مشهد

کدامیک از لوازم‌خانگی آلتون را می‌توان از هیرا تنها نمایندگی محصولات آلتون مشهد خریداری کرد؟

اگر قصد خرید یکی از لوازم‌خانگی برند آلتون را دارید، هیرا همان جایی است که باید به آن سر بزنید، مطمئن باشید از موجودی کالاها شگفت‌زده خواهید شد. در صورتی که در خراسان هستید و می‌خواهید به صورت حضوری خرید کنید، می‌توانید به یکی از نمایندگی‌ها و شعبات هلدینگ هیرا مراجعه کرده و با خیالی آسوده خرید کنید. همچنین در صورتی که محل سکونت شما از شعبات و نمایندگی‌های هیرا دور باشد، می‌توانید به سایت هیرا پخش مراجعه کرده و خریدتان را انجام دهید.

تمامی محصولات برند آلتون شامل اجاق‌گازهای فر دار، اجاق‌گازهای مبله و انواع هود توسط هلدینگ هیرا عرضه و پخش خواهد شد. پس شک نکنید در صورت مراجعه به سایت یا شعبات حضوری، دست خالی برنخواهید گشت.

آدرس نمایندگی فروش آلتون

شعبه مرکزی نمایندگی فروش لوازم خانگی آلتون در مشهد، میدان سعدآباد (تختی)، جنب رستوران شاندیز واقع شده و برای خرید محصولات آلتون می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید. شعبه دوم نمایندگی فروش آلتون مشهد در شهرک غرب، نبش شاهد 26 آماده ارائه خدمات و عرضه محصولات آلتون است.

شماره آلتون مشهد

برای ارتباط با نمایندگی محصولات آلتون مشهد می‌توانید با شماره تلفن 05138470330 تماس گرفته و با شعبه مرکزی فروشگاه لوازم خانگی هیرا در ارتباط باشید. به منظور دریافت مشاوره و خرید محصولات آلتون از شعبه شهرک غرب نیز کافی است با شماره 05135238831 تماس بگیرید.

کلام آخر

اگر شما هم علاقه‌مند به خریداری یکی از محصولات آلتون هستید، باید توجه کنید که خرید از نمایندگی‌های معتبر بسیار مهم است. هیرا تنها نمایندگی آلتون خراسان امکان خرید حضوری و غیرحضوری تمامی محصولات آلتون را با بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات برای مشتریان عزیز از سراسر ایران فراهم آورده است. با خرید از هلدینگ هیرا هیچ نگرانی بابت خرابی یا مشکلات پس از خرید وجود نخواهد داشت.

لیست نمایندگی های آلتون

خراسان شمالی

  • پيش قلعه
  • گرمه
  • درق
  • ايور
  • فـاروج
  • تيتكانلو
  • شيروان
  • خانلق
  • زيارت
  • لوجلى
  • قوشخانه
  • يكه سعود
  • آوا
  • قاضی
  • راز
  • غلامان
  • جاجرم
  • شوقان
  • سنخواست
  • بجنورد
  • چناران شهر
  • حصار گرم خان
  • صفی آباد
  • اسفراین

خراسان رضوی

  • نيشابور
  • سبزوار
  • تربت حيدريه
  • كاشمر
  • قوچان
  • تربت جام
  • تایباد
  • چناران
  • سرخس
  • گناباد
  • فريمان
  • گلبهار
  • درگز
  • خواف
  • بردسكن
  • طرقبه
  • فيض آباد
  • نقاب
  • شانديز
  • خرو
  • خليل آباد
  • سنگان
  • بجستان
  • كاريز
  • مشهد ريزه
  • دولت آباد
  • جغتاى
  • نشتيفان
  • باخرز
  • رضویه
  • صالح آباد

خراسان جنوبی

  • بيرجند
  • قائن
  • فردوس
  • طبس
  • نهبندان
  • بشرويه
  • سرايان
  • سربيشه
  • اسلاميه
  • حاجی آباد
  • خوسف
  • خضرى دشت بياض
  • اسديه
  • آيسک
  • زهان
  • ماژان
  • نيمبلوک
  • طبس مسينا
  • سه قلعه
  • عشق آباد
  • آرين شهر
  • اسفدن
  • مود
  • شوسف
  • دیهوک
  • ارسك
  • آبيز
  • باغستان
  • درح
  • قهستان
  • گزیک